Rozmowy dotyczące kolejnej kampanii społecznej

Rozmowy dotyczące kolejnej kampanii społecznej

Za każdym razem gdy zajmuje się robieniem czegoś innego niż zwykle przychodzi mi do głowy myśl, że powinienem docenić samego siebie za to, że tak szybko przyswajam wiedzę. W końcu nie wiadomo czy mógłbym pracować na swoim stanowisku nie mając takiej umiejętności.

Ostatnio musiałem omawiać szczegóły kolejnej kampanii społecznej

kampanie społeczneKtoś kto nigdy się tym nie zajmował nie zrozumie, jak trudne może być uzgodnienie wszystkich szczegółów dotyczących kampanii. Każdy patrzy w telewizor i twierdzi, że zrobiłby to lepiej, ale prawda jest taka, że pomiędzy wizją a realizacją często jest ogromna przepaść. Dlatego też przy każdej kampanii zawsze staramy się jak najdłużej rozmawiać z firmami, które będą odpowiedzialne za ich realizację. Musimy mieć pewność, że finansowane przez nas kampanie społeczne będą wyrażały dokładnie to, co chcemy by wyrażały. Nie ma tutaj miejsca na to, by kampania pozostawiła jakieś niedopowiedzenia lub była nieprecyzyjna. Jeśli chcemy coś wyrazić, to musimy zrobić to w sposób głośny i stanowczy. Dlatego właśnie ludzie powinni wiedzieć, że za każdą kampanią społeczną kryją się po pierwsze pieniądze, z których zostały one sfinansowane, oraz po drugie, długie godziny rozmów pomiędzy organizatorami a firmami, które będą się nimi zajmowały. Nie zawsze efekt jest zadowalający, ale prawda jest taka, że często kampanie tego rodzaju działają na nas nawet jeśli tego nie zauważamy. Nie byłoby to możliwe bez długich rozmów i umiejętności ludzi odpowiedzialnych za planowanie i wykonywanie tego rodzaju zadań.

Wiem, że za każdym razem gdy spędzam długie godziny na rozmowach z innymi firmami, to jestem zadowolony z efektów współpracy. Mam tutaj na myśli dosłownie każdy rodzaj współdziałania z innymi firmami – od kampanii, poprzez krótkoterminowe umowy aż po wieloletnie kontrakty.

Komentarze są wyłączone